W każdej firmie pracownicy używają różnego rodzaju urządzeń biurowych, a można ich używać w sposób efektywny energetycznie. Wprowadzając niewielkie zmiany w swoich nawykach, każdy z pracowników może przyczynić się do redukcji kosztów energii w firmie.
Każda firma, która weźmie udział w konkursie otrzyma pakiet startowy dotyczący oszczędzania energii, zgodnie z regulaminem i warunkami konkursu.
Jak wziąć udział w konkursie?
KROK 1 – Zrób zdjęcie lub nagraj film, na którym będzie widać jak Twoja firma oszczędza energię na sprzęcie biurowym.
KROK 2 – Krótko opisz te działania. Wystarczy jedno zdanie lub akapit.
KROK 3 – Wyślij wszystko na @START2ACT używając #S2Achallenge na Twittera, facebooka albo mailem na info@start2act.eu*.
Konkurs jest już otwarty i zakończy się 30 listopada 2017 r.
Zgłoszenia konkursowe będą oceniane na podstawie trzech kryteriów:
• różnorodność (ilość działań podjętych w wyznaczonym czasie),
• zaangażowanie (jak dużego zaangażowania wymagają działania, ilu angażują pracowników oraz kompleksowość działań),
• kreatywność (czy pomysły są nowe czy zaczerpnięte z zasugerowanej listy).
Zwycięzca zostanie ogłoszony 11 grudnia 2017 r. Wszyscy uczestnicy otrzymają pakiet startowy START2ACT w ciągu czterech tygodni od podania adresu pocztowego.
Więcej informacji na stronie projektu.