Vaillant w gronie Najlepszych Budowlanych Marek roku 2020

Tytuł Budowlanej Marki Roku jest przyznawany od 2001 roku przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku sp. z o.o. – na podstawie ogólnopolskich wyników badań przeprowadzanych wśród budowlanych firm wykonawczych. Celem projektu badawczego Budowlana Marka Roku jest wyłonienie najlepszych zdaniem fachowców marek związanych z materiałami budowlanymi. Wskazane przez nich firmy zostają uhonorowane tytułami Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku oraz wyróżnieniami w poszczególnych kategoriach. Przeprowadzane regularnie w pierwszym kwartale każdego roku badanie pozwala w miarodajny sposób wytypować firmy cieszące się największym uznaniem w branży, a także śledzić zmiany w preferencjach rynkowych odbiorców. Aby wyłonić Laureatów Budowlanej Marki Roku, firma ASM przeprowadziła łącznie 2779 wywiadów z wykonawcami.

Vaillant wyróżniony został Złotą Budowlaną Marką Roku 2020. Marka Vaillant jest zwycięzcą w segmencie pomp ciepła. Fachowcy ocenili, że to „Marka o najlepszej relacji ceny do jakości”. Firma została ponadto wyróżniona w kategoriach „Marka o najwyższej jakości w porównaniu z konkurencją” oraz „Marka najczęściej stosowana”.

– Tytuł Złotej Budowlanej Marki Roku 2020 w kategorii pomp ciepła jest dla nas niezwykle cenny. To bardzo rozwojowa kategoria, rynek pomp ciepła przeżywa obecnie prawdziwy rozkwit, a klienci poszukują sprawdzonych i pewnych rozwiązań. Cieszymy się, że produkowane przez nas urządzenia – energooszczędne, należące do rozwijającego się dynamicznie rynku OZE w Polsce – wyróżniają się jakością i zdobywają ich przychylność. Nagroda jest tym cenniejsza, że jest przyznawana na podstawie spontanicznych wskazań fachowców – mówi Mariusz Stec, dyrektor marketingu i szkoleń, Vaillant.

To już kolejny rok, kiedy marka Vaillant znalazła się w przygotowanym przez ASM rankingu. Laureatami tego zestawienia producent został również w 2014, 2016 oraz 2017 roku. Zarówno tegoroczne, jak i poprzednie wyróżnienia dowodzą słuszności strategii firmy stawiającej na jakość produktów i silne wsparcie partnerów. Jednocześnie jest to czynnik motywujący do dalszej pracy na rzecz firm partnerskich i klientów końcowych.

Bezpłatna prenumerata