UST-M odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Premiera krajowa nowej identyfikacji wizualnej UST-M odbyła się na targach Grupy PSB w Kielcach, a międzynarodowa – targach ISH we Frankfurcie.
Nowy znak stanowi unowocześnioną wersję dotychczasowego znaku graficznego i wprowadza równowagę między wizerunkiem a charakterem firmy – nowoczesnego przedsiębiorstwa z określoną strategią biznesową i rynkową. Duet koloru niebieskiego i błękitnego ma odzwierciedlać ewolucję marki i jej atrybuty – przede wszystkim połączenie tradycji i doświadczenia z postępem oraz bezpieczeństwem. Zmianom towarzyszy również lifting hasła reklamowego, który obecnie brzmi TECHNOLOGIA PRACUJE DLA CIEBIE. Nową odsłonę zyskała również strona internetowa, fanpage firmy na Facebooku oraz poligrafia.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB