
Wychodząc naprzeciw potrzebom wykonawców instalacji, architektów wnętrz oraz osób urządzających łazienki, firma TECE rusza w trasę z wyjątkowym projektem. W ramach TECE Road Show mobilny showroom marki już w marcu odwiedzi pierwsze hurtownie i rozpocznie cykl inspirujących oraz edukacyjnych spotkań.
Główną ideą stojącą za projektem jest przybliżanie odbiorcom nowoczesnego wzornictwa w zakresie aranżacji łazienek, poszerzanie wiedzy na temat funkcjonalnych rozwiązań oraz technologii systemów sanitarnych, rurowych i ogrzewania podłogowego. Dlatego TECE Show Truck, czyli mobilny showroom marki, został wyposażony nie tylko w designerskie przyciski czy odwodnienia prysznicowe. Znajdziemy tu także produkty, których prawidłowy montaż jest kluczowy w wykończeniu wnętrz i przekłada się na bezawaryjne, niezawodne działanie przez wiele lat. Wśród nich warto wymienić stelaże podtynkowe do WC i pisuaru, toaletę myjącą TECEneo czy systemy rurowe TECEflex i TECElogo. Odwiedzający będą mogli również zdobyć i poszerzyć wiedzę z zakresu instalacji ogrzewania podłogowego. Do dyspozycji uczestników będą eksperci marki, którzy odpowiedzą na pytania dotyczące asortymentu, montażu czy doboru rozwiązań dedykowanych konkretnym sytuacjom projektowym.
Wśród pierwszych miast, przez które będzie przebiegać trasa TECE Road Show w marcu, znalazły się m.in. Wrocław, Nysa, Oława, Kłodzko, a także Białystok czy Ełk. W kolejnych miesiącach mobilny showroom odwiedzi także punkty dystrybucji zlokalizowane w pozostałych województwach.
– Naszym celem jest dotarcie do jak największej grupy odbiorców zainteresowanych systemami instalacyjnymi, jak również trendami w aranżacji pomieszczeń sanitarnych – dzielenie się fachową wiedzą oraz inspirowanie do dobrego wyboru. Dlatego w ramach projektu TECE Road Show chcemy spotkać się z wykonawcami, architektami i osobami urządzającymi wnętrza z całej Polski. TECE Show Truck odwiedzi m.in. punkty dystrybucji i hurtownie instalacyjne. Takie spotkania do doskonała okazja do wymiany doświadczeń i pomysłów, a także skorzystania z atrakcyjnych promocji, jakie przygotowaliśmy dla odwiedzających – mówi Maciej Furdykoń, dyrektor handlowy w firmie TECE.