Marka Buderus zaprezentowała kluczowym partnerom biznesowym swoją nową identyfikację wizualną. Prezentacja marki odbyła się podczas wyjątkowego wieczoru zorganizowanego w podwarszawskim Hotelu Narwil.
Nowa koncepcja wizualna Buderus, oparta na liniach i figurach geometrycznych, była kluczowym motywem spotkania dla najważniejszych partnerów biznesowych. Nowoczesną odsłonę marki podkreślały wszystkie elementy scenografii, prezentacje oraz program artystyczny. Wieczór rozpoczął pokaz multimedialny, w którym na ogromnym prostopadłościanie zbudowanym z ekranów LED zaprezentowano nową wersję logotypu Buderus. Zwieńczeniem części artystycznej wieczoru były pokazy: laserowy i pirotechniczny.
Przedstawiciele Buderus w swoich wystąpieniach podkreślali cztery najważniejsze atuty marki – innowacyjne urządzenia, profesjonalną sieć sprzedaży i obsługę projektów, wpływ na kreowanie rynku oraz zaawansowane narzędzia wsparcia dla projektantów i instalatorów.
W spotkaniu wzięło udział 260 osób. W scenografii wykorzystano 17 ekranów i ponad 200 urządzeń oświetleniowych, a na scenie wystąpiło aż 20 artystów znanych z różnych edycji programu Mam Talent. Goście wieczoru utwierdzili się w przekonaniu, że to właśnie Buderus wyznacza standardy przyszłości i jest ekspertem systemowych rozwiązań grzewczych.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB