Saunier Duval z nową kampanią wizerunkową

W połowie marca tego roku ruszyła kampania wizerunkowa marki Saunier Duval skierowana do firm instalacyjnych, serwisowych z naszej branży. Powstała, aby wesprzeć budowanie wizerunku i świadomości marki Saunier Duval wśród firm budowlanych, instalacyjnych, grzewczych, chłodniczych.

Dedykowana jest głównie tym, którzy nie znają „czerwonej marki”, aby mogli zapoznać się z nią oraz z tym, co oferuje, czyli solidne szkolenia, szeroką ofertę produktową oraz wsparcie od firmy.

Kampania będzie trwać cały rok i realizowana będzie w szerokim spektrum przekazu, a więc m.in. przez intensywną kampanię digitalową, komunikację w prasie i na portalach branżowych, reklamę i komunikację w mediach społecznościowych.

Sam ton zaś przekazu kampanii jest przyjacielski, sympatyczny, „wyluzowany”, bezpośredni, nawiązujący do atrybutów marki Saunier Duval, postrzeganej jako marka sąsiedzka, bliska, dostępna, codzienna.

Przejdź  Saunier Duval Xpert

Przejdź  Akademia Saunier Duval

Bezpłatna prenumerata