W połowie marca tego roku ruszyła kampania wizerunkowa marki Saunier Duval skierowana do firm instalacyjnych, serwisowych z naszej branży. Powstała, aby wesprzeć budowanie wizerunku i świadomości marki Saunier Duval wśród firm budowlanych, instalacyjnych, grzewczych, chłodniczych.
Dedykowana jest głównie tym, którzy nie znają „czerwonej marki”, aby mogli zapoznać się z nią oraz z tym, co oferuje, czyli solidne szkolenia, szeroką ofertę produktową oraz wsparcie od firmy.
Kampania będzie trwać cały rok i realizowana będzie w szerokim spektrum przekazu, a więc m.in. przez intensywną kampanię digitalową, komunikację w prasie i na portalach branżowych, reklamę i komunikację w mediach społecznościowych.
Sam ton zaś przekazu kampanii jest przyjacielski, sympatyczny, „wyluzowany”, bezpośredni, nawiązujący do atrybutów marki Saunier Duval, postrzeganej jako marka sąsiedzka, bliska, dostępna, codzienna.
Przejdź Akademia Saunier Duval
