razemdlaczystegopowietrza: Adam Bielecki i Maciej Janowski dla kampanii IMMERGAS

Najnowszy raport Międzyrządowego Zespołu ds. Zmian Klimatu (IPCC) „Zmiany klimatu 2021: podstawy fizyczne” pokazuje wyraźnie, że zbliżamy się do nieuchronnej katastrofy. Jak mówią eksperci, jeszcze bardziej niż poprzednie podkreśla on wpływ działalności człowieka na ocieplenie klimatu. Znane osoby coraz częściej angażują się w kampanie społeczne, zachęcające do przejścia na ekologiczne źródła ciepła.
Immergas Polska wiodący producent pomp ciepła i kotłów gazowych wystartowała właśnie z kampanią, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem smogu i zanieczyszczonego powietrza w Polsce oraz podsuwa rozwiązania, jak można temu przeciwdziałać. Kampania „Razem dla czystego powietrza” wpisuje się w strategię odpowiedzialnego biznesu Immergas, mającej na celu upowszechnianie proekologicznych postaw i zachowań. Do udziału w kampanii Immergas zaprosił Adama Bieleckiego – himalaistę oraz Macieja Janowskiego – kapitana ekstraligowej drużyny żużlowej, którzy jednym głosem mówią, że czas na zmiany, czas rozpocząć działania, które pozwolą Polakom oddychać czystym powietrzem.
– Zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważne jest zachęcanie do wspólnego działania. To skala podejmowanych działań jest w stanie uczynić faktyczną różnicę. W ramach kampanii utworzyliśmy stronę razemdlaczystegopowietrza.pl, na której znane osoby opowiadają o problemie smogu. Portal skupia też różnorodne statystyki dotyczące jakości powietrza w naszym kraju. Pokazujemy skalę problemu, ale proponujemy również rozwiązanie, wskazując na dofinansowania ekologicznych instalacji grzewczych – wyjaśnia Magdalena Oskiera, dyrektor marketingu Immergas Polska.
Druga kampania jest kontynuacją i rozszerzeniem działań #razemdlaczystegopowietrza. Na dedykowanej stronie https://wiemjakbyceko.pl/ w przystępnym językiem prezentowana jest zasada działania pomp ciepła Immergas oraz ich zalety, z naciskiem na ekologiczny sposób działania tych urządzeń. Kluczowym elementem komunikacji jest wyjątkowy materiał video, opowiadający historię drużyny R32 i misji specjalnej, jaką jest dostarczenie ciepła do domu. – Poprzez naszą kampanię pragniemy zachęcać ludzi do pozytywnych zmian, aby zjednoczyć się w walce o lepsze powietrze – podsumowuje Magdalena Oskiera.
www.wiemjakbyceko.pl
www.razemdlaczystegopowietrza.pl

Bezpłatna prenumerata