Celem nowej kampanii marki Purmo jest zwrócenie uwagi na ekonomiczny, efektywny i wydajny system grzewczy, pasujący zarówno do nowo wybudowanych, jak i remontowanych domów. Ma temu służyć program promujący grzejniki pracujące w niskotemperaturowych systemach grzewczych.
Grupą docelową kampanii są przede wszystkim projektanci instalacji grzewczych. Plan kampanii obejmuje komunikację ATL, internet oraz akcje marketingu bezpośredniego. W październiku i listopadzie ukażą się reklamy w prasie branżowej. Do layout nowej kampanii dostosowana zostanie strona firmowa www.purmo.pl. Ważnym elementem kampanii będzie intensywna komunikacja bezpośrednia z główną grupą docelową. Do projektantów instalacji grzewczych skierowana zostanie duża akcja direct mailingu. W głównych miastach Polski Purmo zorganizuje warsztaty szkoleniowe, propagujące ideę oszczędnych systemów ogrzewania niskotemperaturowego. Akcję wspierać będą informacyjne działania bezpośrednie skierowane do kontrahentów handlowych firmy – akcje mailingowe oraz e-newslettery.
Poza Polską kampania będzie równolegle realizowana w Rumunii, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji, Belgii, Holandii, Szwecji, Finlandii oraz na Węgrzech. Przygotowała ją duńska agencja Skillz, obsługująca Purmo w krajach Europy. Na polski rynek materiały zaadaptował dział marketingu Rettig Heating, właściciela marki Purmo.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB