Nowy wymiar silnej marki Danfoss

Danfoss rozpoczyna globalną kampanię – tworzy markę Engineering Tomorrow, której zadaniem będzie komunikowanie roli Danfoss w budowaniu lepszej przyszłości poprzez koncentrację się na megatrendach i zrównoważonym rozwoju.

- Po wprowadzeniu strategii wzrostu Going Great, kolejnym naturalnym krokiem było poszerzenie silnego portfolio naszych marek o kolejną – Engineering Tomorrow. Firma Danfoss jest teraz potrzebna bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a proponowane przez nas rozwiązania będące bezpośrednimi odpowiedziami na megatrendy naprawdę zmieniają świat. Taką właśnie wiadomość – jasną i przejrzystą – chcemy przesłać naszym klientom, politykom, interesariuszom, utalentowanym osobom poszukujących najbardziej interesującego miejsca pracy, a także naszym wspaniałym pracownikom, którzy dają z siebie wszystko każdego dnia – powiedział Kim Fausing – Prezydent i CEO Danfoss.

Platforma marki Engineering Tomorrow została uruchomiona w roku 2014 i od razu okazała się wielkim sukcesem. 5 lat później, marka ta stała się nieodłączną częścią firmy Danfoss, otrzymuje od firmy silne wsparcie, a także odgrywa ważną rolę w wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji.

Klimat i ekologia to dwie najważniejsze kwestie na świecie. Danfoss znajduje się w samym centrum zielonych przemian, które mają aktualnie miejsce.

- Chcemy rozmawiać o zrównoważonym rozwoju w odważny sposób i zdecydowaliśmy się wykorzystać w tym celu głos młodego pokolenia. Inicjatywa charakteryzuje się również dużym potencjałem w obszarze kreowania naszego wizerunku jako pracodawcy. Chcielibyśmy, aby inżynieria – oraz Danfoss – zajęły centralne miejsce w aktualnie następującej zrównoważonej transformacji. Osiągniemy to poprzez eksponowanie naszych kluczowych technologii oraz prezentowanie związanych z nimi studiów przypadku, co pozwoli na kojarzenie firmy Danfoss z tymi megatrendami, które są dla nas istotne – powiedział Mette Munk, szef Danfoss Group Branding.

Centralną część nowej kampanii stanowi film rekrutacyjny traktujący o kwestiach klimatycznych i ekologicznych, w którym głos zabierają liczne grupy młodych osób opowiadające również o dostępnych rozwiązaniach i możliwościach.

Obejrzyj film

 

 

 

 

Instalnews - bezpłatny biuletyn e-czasopisma InstalReporter 6/2018 1/2018 12/2017