Podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy w dniu 2 czerwca 2016 roku przedstawione zostało nowe logo Saint-Gobain. Nowatorska interpretacja symbolu „mostu”, jaki od ponad 40 lat reprezentował Grupę, została uzupełniona o dynamiczny zarys panoramy miasta symbolizujący terytorium marki: „przestrzeń, w której żyjemy”. Z kolei ciepłe i żywe kolory obrazują emocjonalną więź z klientami i użytkownikami produktów Saint-Gobain.
Logotyp odzwierciedla aktualne pozycjonowanie marki oparte na obietnicy projektowania, wytwarzania i dostarczania materiałów poprawiających jakość codziennego życia zarówno poszczególnych osób, jak i całego społeczeństwa. Zmiana pozycjonowania marki jest wyrazem dążenia Grupy do pogłębiania relacji ze społeczeństwem. Konsumenci posiadający nieograniczony dostęp do informacji za pośrednictwem mediów cyfrowych odgrywają coraz większą rolę w wyborze konkretnych produktów, które są stosowane przy realizacji ich projektów. Saint-Gobain pragnie przedstawić wpływ oferowanych przez Grupę materiałów i rozwiązań na jakość codziennego życia podkreślając wartości reprezentowane przez swoją markę, czyli: ekspercką wiedzę na temat materiałów, kulturę innowacji, zrozumienie potrzeb klienta oraz otwartość i odpowiedzialność.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB