Nowe logo i strona www.immergas.com.pl

W życiu każdej firmy przychodzi moment podsumowania zmian, jakie w niej zaszły przez lata funkcjonowania. W historii firmy Immergas ten moment właśnie nastał, a okazją do tego jest obchodzony w tym roku jubileusz 50-lecia firmy, przy okazji którego firma zdecydowała się na odświeżenie swojego wizerunku. Nowe logo oraz nowa strona internetowa odwzorowują nowy koncept i filozofię działania firmy.

Zmiany, jakim poddawane jest logo firmy, odzwierciedlają rozwój marki na przestrzeni lat. W 50-letniej historii firmy Immergas jej logo zmieniało się kilkukrotnie, wyznaczając kamienie milowe zgodnie z kierunkiem rozwoju firmy. Nowe logo przekazuje najważniejsze wartości marki Immergas – mocno technologicznej, innowacyjnej, nowoczesnej.

Nowe logo na szeroką skalę zadebiutuje w kampanii marketingowo-informacyjnej, która wspierana jest hasłem „Immergas. The sign of the future”.

Jednym z elementów odświeżenia wizerunku jest również nowa strona internetowa Immergas Polska, która w nowoczesnej odsłonie prezentuje ofertę produktową Immergas. Przejrzysty układ strony ułatwia dostęp do najważniejszych informacji i funkcjonalności, a nowa grafika uzupełnia zmiany wizerunkowe firmy. Jednak zmiana identyfikacji wizualnej to nie wszystko – strona jest bogatym, multimedialnym źródłem informacji na fachowców. W serwisie znaleźć można opisy poszczególnych produktów wraz z kartami katalogowymi i instrukcjami, wyszukiwarkę punktów sprzedaży i instalatorów, czy bogatą zakładkę wsparcia technicznego z działem porad. Osobny dział z wymaganym logowaniem stanowi zakładka dla profesjonalistów, podzielona na cztery grupy zawodowe: dystrybutor, instalator, projektant i serwisant. Stronę dostosowano do potrzeb użytkowników korzystających z Internetu na urządzeniach mobilnych: witryna jest nowa wizualnie – jaśniejsza i bardziej przejrzysta. Strona będzie cały czas rozbudowywana.

www.immergas.com.pl

Bezpłatna prenumerata