W sieci pojawiła się nowa strona internetowa firmy Wolf (www.wolf-polska.pl). Metamorfoza strony dotyczy nie tylko wizualizacji graficznej, która jest bardziej przyjazna dla oka, ale przede wszystkim zwrócono uwagę na domenę strony. Poprzedni, trudny w pisowni dla większości użytkowników adres: wolf-heiztechnik.pl, został zastąpiony nowym: www.wolf-polska.pl.
Główne menu zostało podzielone na sekcje, które łatwo dostrzec i znaleźć w nich niezbędne informacje. Cała strona ma budowę blokową, zgodną z nowoczesnymi trendami. Wprowadzono podział na ofertę produktową skierowaną do klienta indywidualnego oraz do klienta instytucjonalnego. Użytkownik odnajdzie na stronie również sieć autoryzowanego serwisu czy instalatorów rekomendowanych przez Wolf.
– Wolf w Polsce znajduje się w procesie ewolucyjnych zmian, które mają na celu skuteczniejsze działanie w branży techniki grzewczej. Nowa strona internetowa to jedno z narzędzi wyznaczające kierunek naszego działania. Jest ona kolejnym elementem strategii budowania silnej, rozpoznawalnej marki, która jednoznacznie będzie kojarzyła się z niezawodną jakością. Nowa strona zastąpiła lekko archaiczną poprzednią wersję. Jest przejrzysta, bardziej funkcjonalna i intuicyjna. Zmiana designu to doskonała okazja do lepszego zaprezentowania nie tylko naszych produktów, ale także całej organizacji. – mówi Grzegorz Taisner, dyrektor generalny Wolf-Technika Grzewcza sp. z o.o.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB