NFOŚiGW: usuwanie azbestu

Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej ogłasza nabór wniosków o udostępnienie środków w ramach programu priorytetowego p.n.: „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne”, część II – Usuwanie odpadów zawierających azbest

wnioskodawcy: wojewódzkie fundusze ochrony środowiska i gospodarki wodnej

  • maksymalna wnioskowana kwota: 2 000 000 zł.
  • dostępna alokacja środków w roku 2013: 3 521,4 tys. zł
  • termin składania wniosków: od 28 marca 2013 r. do 26 kwietnia 2013 r.

 Wnioski należy składać bezpośrednio w kancelarii NFOŚiGW od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–15:00 albo przesłać drogą pocztową lub kurierem na adres:
Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
ul. Konstruktorska 3A
02-673 Warszawa
z dopiskiem „Azbest”

Dla wniosków przesłanych pocztą lub kurierem za dzień wpływu wniosku uważa się dzień rejestracji (wpływu) ww. dokumentacji w kancelarii NFOŚiGW.

Wnioski, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

Wnioski powinny być opracowane zgodnie z przyjętym formularzem oraz z programem priorytetowym „Gospodarowanie odpadami innymi niż komunalne”, część II – Usuwanie odpadów zawierających azbest

Więcej

 

 

Bezpłatna prenumerata