Laur Klienta 2016 dla Immergas Polska

Immergas, producent i dostawca kotłów gazowych, został wyróżniony godłem TOP MARKA w kategorii „Polska jakość branży budowlanej – nowoczesne systemy grzewcze” w ramach ogólnopolskiego programu konsumenckiego Laur Klienta 2016. O przyznaniu wyróżnienia zdecydowała pozycja firmy na rynku oraz dynamika rozwoju marki wśród konkurencyjnych brandów. Ocenie podlegały: wielkość firmy, styl zarządzania, kultura organizacyjna, jakość realizacji projektów, a także standardy obsługi klienta. Wszystko w oparciu o rzeczywiste tendencje rynkowe. Na ostateczny werdykt wpływ mieli konsumenci, którzy w ogólnopolskim sondażu wskazali Immergas jako najbardziej popularną i godną zaufania markę, doceniając.
– W ponad 20-letniej historii Immergas na polskim rynku wyróżnienie w tak prestiżowym konkursie, jakim jest Laur Klienta to potwierdzenie najwyższego uznania dla marki. Wśród wielu nagród, które dotychczas otrzymała marka Immergas, Laur Klienta jest dla nas szczególnie cenny, gdyż wyróżnienie przyznają sami klienci. To nie tylko dowód ogromnego zaufania i zadowolenia użytkowników naszych produktów, lecz również najlepsza rekomendacja dla naszych przyszłych klientów – podsumowuje Magdalena Oskiera, dyrektor marketingu Immergas Polska.

Bezpłatna prenumerata