Konferencja Geberit Show

Podczas konferencji Geberit Show, która odbyła się 30 marca w Warszawie, marka Geberit zaprezentowała innowacyjną wizję łazienki. Spotkanie z dziennikarzami poprzedziła prezentacja prezesa Geberit Polska Przemysława Powalacza. Podkreślał on, że posiadanie misji przez przedsiębiorstwo jest bardzo istotne. Wskazał także na rynek toalet myjących, jako na rynek wschodzący.

Podczas Geberit Show swoją premierę w Polsce miały: toaleta myjąca Geberit AquaClean Tuma, nowy panel do natrysków bezbrodzikowych – Geberit Setaplano, systemy baterii umywalkowych Geberit przeznaczone do obiektów publicznych i półpublicznych, system deszczowej kanalizacji Pluvia, a także zupełnie przełomowe rozwiązanie dla instalatorów Geberit Volex – nowy, uniwersalny system rur wielowarstwowych. Nowości zostały wyeksponowane tak, aby uczestnicy spotkania mogli nie tylko zobaczyć je na własne oczy, ale także dowiedzieć się więcej na ich temat od specjalistów marki.

Spotkanie w gronie dziennikarzy i architektów było także świetnym momentem do poruszenia kwestii łazienkowych zwyczajów Polaków. Jak się okazuje przeciętny Polak spędza w łazience statystycznie 43 minuty, w toalecie zaś 18 minut. Jedynie 37% respondentów deklarowało, że będąc w łazience się relaksuje. Podczas panelu dyskusyjnego poruszono kwestię tego, jak oceniamy swoje łazienki. 35% badanych wskazało, że są one zbyt małe, 30% uznało, że połączanie łazienki z toaletą, które mają u siebie w domach jest dla nich znaczącą wadą, 26% zadeklarowało, że ich łazienka wymaga remontu. Zaproszeni goście także potwierdzili wyniki tych badań, wskazując że nadal polskie łazienki są zbyt małe, dlatego też funkcjonalność sprzętów łazienkowych jest dla nich priorytetem w dokonywaniu wyborów dotyczących wyposażenia.

Dużą atrakcją był Geberit Comfort Truck – mobilna ekspozycja, gdzie goście mogli w luksusowej i przyjemnej scenerii przetestować między innymi toalety myjące Geberit AquaClean.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Bezpłatna prenumerata