Jubileusz firmy KESSEL

9 maja br. minęło 15 lat od chwili utworzenia w Polsce firmy Kessel Sp. z o.o. W ciągu tych minionych lat kilkuosobowa firma przerodziła się w prężnie działające przedsiębiorstwo handlowo-produkcyjne o silnej pozycji na rynku w sektorze techniki odwadniania. Aktualnie kluczowe składniki to: urządzenia przeciwzalewowe, przepompownie, wpusty i separatory.
Jubileusz zgromadził ok. 150 osób – partnerów biznesowych, przedstawicieli mediów, pracowników, zarząd firmy z założycielem Bernhardem Kessel na czele.

Obchody rozpoczęły się w siedzibie firmy w Biskupicach Podgórnych od zwiedzenia hali produkcyjnej i części szkoleniowej, a następnie przeniesione zostały do Hali Stulecia. Tam gościom zaprezentowany został pokaz fontanny spersonalizowaną animacją przedstawiającą krótką historię produktów KESSEL. Uroczystość prowadził znany prezenter pogody – Jarosław Kret – który będzie twarzą kampanii promocyjnych firmy.

W czasie swojej przemowy Alexander Kessel (odpowiedzialny w Grupie KESSEL za sprzedaż, marketing i zasoby ludzkie) wspominał początki działań eksportowych w Polsce, objaśnił skąd wziął się pomysł na biznes i kto zapoczątkował proces, który doprowadził firmę do aktualnej pozycji. Podkreślił, że to dzięki partnerom handlowym, instalatorom i projektantom możliwe było osiągnięcie pozycji wiodącego producenta rozwiązań odwadniających w Polsce. W ciepłych słowach wspomniany został św. pamięci Leszek Sobczyk, który w 2004 objął funkcję dyrektora zarządzającego firmy w Polsce i sprawował ją do roku 2018, kiedy to zmarł po krótkiej i ciężkiej chorobie. A. Kessel przypomniał, że to dzięki jego zaangażowaniu i niestrudzonym wysiłkom firma KESSEL przerodziła się liczącą blisko 60 osób firmę z zapleczem szkoleniowym i halą produkcyjną. Pan Kessel wyraził zadowolenie z faktu powierzenia kierowania firmą znanemu w branży budowlanej Jerzemu Stosiek, który wraz z kierownikiem produkcji Rafałem Malickim będą stymulować dalsze etapy rozwoju.
Dyrektor zarządzający Jerzy Stosiek w swoim wystąpieniu zaznaczył, że firma chce być stale blisko klientów i dbać o rozwój ich kompetencji. Z tego względu tak duży nacisk kładziony jest na szkolenia i udział w targach ogólnopolskich i regionalnych. Jako istotne obszary wskazał również digitalizację i wdrażanie komponentów środowiska projektowego BIM.  Dyrektor podkreślał, że za dotychczasowym sukcesem firmy stoi zgrany i ambitny zespół o szerokich kompetencjach.
Wszystkim obecnym i przyszłym klientom pracownicy firmy służą pomocą i ofiarują swoje zaangażowanie.

Bezpłatna prenumerata