Jaga szkoli na urodzinach Kalmar

Firma Jaga aktywnie uczestniczy w obchodach zbliżającego się jubileuszu 25-lecia firmy Kalmar – ogólnopolskiej sieci salonów z ogrzewaniem. Jako partner strategiczny tego wydarzenia Jaga przygotowała cykl szkoleń w całej Polsce pod hasłem „Konwekcja bez tajemnic”.

25-lecie Kalmar to szeroko zakrojona akcja promocyjno-szkoleniowa, w której oprócz samego Jubilata biorą udział Strategiczni Partnerzy firmy – rekomendowani producenci ogrzewania. Urodziny realizowane pod hasłem Projekt 25 przygotowane zostały jako cykl 25 wydarzeń takich jak premiery nowych produktów, programy szkoleniowe, wydanie nowego katalogu oraz konkurs na grzejnik roku. Szkolenia odbędą się w największych miastach w całym kraju. Kilka jubileuszowych spotkań miało już miejsce, bowiem cała akcja urodzinowa Kalmar trwać będzie blisko rok: od 25 września 2015 r. do 25 sierpnia 2016. Główna część imprezy jest jednak jeszcze przed nami – są to szkolenia przygotowane przez producentów ogrzewania oraz konkurs.
Już w styczniu 2016 r. ruszają prezentacje dla projektantów wnętrz, architektów i instalatorów przygotowane przez firmę Jaga Polska. Tematem zajęć warsztatowo-szkoleniowych, które poprowadzi Dariusz Majchrzak, będzie konwekcja. W planie spotkań znajdują się m.in. zagadnienia związane z korzyściami i ograniczeniami wynikającymi z zastosowania tego sposobu dystrybucji ciepła, temat konwekcji swobodnej i wymuszonej oraz propozycje produktowe Jaga w każdym segmencie ogrzewania (kanałowym, ściennym, stojącym, dekoracyjnym).
Szkolenia Jaga w salonach Kalmar: 12 I (Sopot), 26 I (Warszawa – Salon Jaga Art Studio w Galerii Saska Kępa), 16 II (Wrocław), 18 II (Kraków), 3 VI (Poznań) oraz w 16 VI (Katowice).

W styczniu w salonach Kalmar oraz na www.kalmar.waw.pl rusza konkurs na Grzejnik Roku. Firma Jaga również bierze w nim udział.

 

Bezpłatna prenumerata