ISH digital 2021

Targi w nowej formule, która nie obejmuje wystaw

Z powodu pandemii Messe Frankfurt podjęło decyzję: nie będą organizowane żadne imprezy targowe na terenach wystawowych we Frankfurcie. Postanowienie dotyczy wydarzeń planowanych na okres od stycznia do marca 2021 r., a więc także targów ISH 2021. W 2021 roku, targi ISH odbędą się w dniach 22-26 marca, wyłącznie w formie online.

ISH połączą branżę sanitarną i HVAC online. Celem jest powiązanie wystawców, zwiedzających, ekspertów i dziennikarzy przez pięć dni i zaoferowanie wysokiej jakości treści i kompleksowego programu wydarzeń.
Zielony ład to jeden z ważnych, zorientowanych na przyszłość tematów, które zostaną omówione w sekcji energetycznej ISH digital 2021. Oczywiście zostaną również pokazane rozwiązania i systemy grzewcze, które mają decydujący wpływ na osiągnięcie celów klimatycznych.
W tych ramach Forum Technologii i Energii ISH szczegółowo przyjrzy się aktualnym trendom politycznym na rynku ogrzewania.
Dodatkowo uwaga zostanie zwrócona na ogromne znaczenie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, zwłaszcza w świetle trwającej pandemii Covid-19. Technologia wentylacji może pomóc w dużym stopniu zmniejszyć i odfiltrować stężenie aerozoli koronowych poprzez ciągłe mieszanie powietrza w pomieszczeniu ze świeżym powietrzem, co znacznie zmniejsza ryzyko infekcji.
Sekcja wodna poświęcona będzie higienie wody pitnej oraz trendowi higieny w łazience. Dzięki powierzchniom odpornym na zabrudzenia i bakterie, bezdotykowej obsłudze i higienicznym elektronicznym bidetom, branża sanitarna przedstawia inteligentne rozwiązania spełniające rosnące wymagania w zakresie higieny – niezależnie od tego, czy chodzi o łazienki hotelowe, toalety publiczne, czy prywatne łazienki.
Pop up my Bathroom podejmie najważniejsze tematy i na targach ISH digital 2021 zaprezentuje wyłącznie trzy długoterminowe trendy w projektowaniu łazienek. Trzy trendy, które będą miały trwały wpływ na projektowanie i budowę łazienek w nadchodzących latach to: Smart Bathroom, Green Bathroom i Living Bathroom. Z nowym motywem przewodnim Inside inicjatorzy prezentacji trendów łazienkowych chcą zwrócić uwagę na rosnący wpływ innowacyjnej technologii „za ścianą”.

Cyfrowe centrum kontaktów biznesowych

Na targach ISH digital 2021 udział wystawców będzie obejmował dwa moduły: ISH Contactor i ISH digital platform.
ISH Contactor to międzynarodowe centrum i wyszukiwarka. Na ish.messefrankfurt.com odwiedzający mogą przez całą dobę uzyskać informacje o wystawiających się firmach.
Centralnym punktem jest platforma cyfrowa ISH, w której odbywają się wydarzenia online na żywo od 22 do 26 marca 2021 r. Tutaj wszystkie działania wystawców są skoncentrowane i inteligentnie powiązane z ofertami Messe Frankfurt. Oczywiście, zawartość ISH digital będzie również dostępna online po zakończeniu wydarzenia. Wolfgang Marzin, prezes i dyrektor generalny Messe Frankfurt: – Wiemy, że każda firma ma własną, indywidualną i profesjonalną prezentację. Jednak ISH digital daje wszystkim firmom i wszystkim zainteresowanym szansę spotkania się niezależnie od granic państwowych, a tym samym nawiązania nowych kontaktów – a nigdzie indziej nie znajdziesz takiej wspaniałej okazji.
Dla wystawców istnieją trzy specjalne pakiety: Basic, Advanced i Premium, każdy z innymi funkcjami. Dodatkowo istnieje osobny pakiet startowy dla młodych, innowacyjnych firm. Wszystkie pakiety zawierają atrakcyjną prezentację wystawcy z produktami, informacjami i osobami kontaktowymi – podobnie jak w przypadku ISH Contactor, ale z dodatkiem funkcji czatu i możliwości prowadzenia rozmów wideo jeden na jeden z klientami. Najważniejsza cecha: inteligentne kojarzenie wspomagane przez sztuczną inteligencję z odpowiednimi kontaktami biznesowymi w celu zdobycia potencjalnych klientów.

Nie zabraknie również transmisji wydarzeń na żywo i na żądanie, a także systemu umawiania się na spotkania online między zwiedzającymi a wystawcami. Podczas targów wszystkie funkcje będą dostępne na całym świecie, przez całą dobę i niezależnie od strefy czasowej, dzięki czemu odwiedzający będą mogli skorzystać z licznych wykładów, wydarzeń prasowych, pokazów produktów, prezentacji, pokazów specjalnych itp., niezależnie od czasu i miejsca.

Bezpłatna prenumerata