Immergas wyróżniony za ekologiczne strategie w biznesie

Marka IMMERGAS kolejny raz zdobyła wyróżnienie w ogólnopolskim projekcie konsumenckim, działającym już od 16 lat pod nazwą Laur Klienta. Efektem tego plebiscytu jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. W trakcie ankiety polscy konsumenci są pytani o to, jakie produkty, marki i usługi uważają za najlepsze i chętnie polecają innym. W tym roku Immergas otrzymał wyróżnienie Laur Klienta – Top Marka 2020 w kategorii „Ekologiczne strategie w biznesie/przemyśle”.
Jest to dla nas ważny sygnał i potwierdzenie, że nasze proekologiczne strategie są zauważane i przede wszystkim docenione przez naszych klientów. Od wielu lat aktywnie promujemy działania mające na celu ochronę środowiska naturalnego poprzez dostarczanie na rynek polski
urządzeń spełniających restrykcyjne normy programów, jak np.: rządowy program Czyste Powietrze, ale również uczestnicząc w akcjach społecznych i edukacyjnych, jak np. Dom bez rachunków. Kontynuując te działania, w tym roku rozpoczęliśmy kampanię promującą proekologiczną postawę na rzecz czystego powietrza, o której szczegółowo piszemy na stronie razemdlaczystegopowietrza.pl. Dziękujemy wszystkim, którzy na nas głosowali. Obiecujemy nie spocząć „na laurach”, ale nadal aktywnie działać, wspierając wspólną walkę o jakość powietrza w Polsce
– mówi Magdalena Oskiera, dyrektor marketingu Immergas Polska.
Tytuł Top Marki ma podwójne znaczenie. Pierwsze i rzecz jasna najważniejsze jest uznanie kupujących, których zdanie ma największe znaczenie. Drugie to informacja dla producentów i dystrybutorów, po jakie produkty sięgają klienci, będąc jednocześnie sygnałem mocnej pozycji rynkowej firmy i gwarancją najwyższej jakości.

Bezpłatna prenumerata