Immergas Polska członkiem włoskiej izby handlowo-przemysłowej

La Camera di Commercio e dell’Industria Italiana in Polonia (CCIIP) powstała w 1996 roku z inicjatywy grupy włoskich przedsiębiorców i w ciągu 20 lat działalności stała się uznanym i wpływowym środowiskiem biznesowym. Głównym celem izby jest konsolidacja aktywności ekonomicznej Włochów w polskiej gospodarce poprzez tworzenie kontaktów i relacji biznesowych między swoimi członkami a firmami i inwestorami miejscowymi.

Firma Immergas powstała 5 lutego 1964 roku we Włoszech, w miejscowości Brescello jako urzeczywistnienie marzeń jej założycieli o dostarczaniu na rynek produktów będących połączeniem nowatorskiej myśli technicznej, niezawodności i wyjątkowego włoskiego designu. Dziś firma obecna jest w ponad 50 krajach na wszystkich kontynentach. Od 55 lat nieprzerwanie dostarcza nowoczesne rozwiązania grzewcze na światową skalę i może poszczycić się 7 milionami sprzedanych kotłów gazowych. Firma dysponuje własnym nowoczesnym Centrum Badań i Rozwoju oraz Centrum Szkoleniowym. Każdego roku Immergas wprowadza na rynek nowe modele urządzeń, niejednokrotnie wyznaczając nowe kierunki rozwoju branży.

Polska filia powstała w 1996 w Łodzi i jest obecnie jednym z trzech największych udziałowców w rynku kotłów gazowych. W ofercie firmy znajdują się kotły kondensacyjne, pompy ciepła, panele solarne i fotowoltaiczne oraz szeroki asortyment akcesoriów dodatkowych tworzących zintegrowane i ekologiczne systemy grzewcze dla domów, mieszkań i obiektów. Immergas zapewnia również usługi doradcze oraz rozległą sieć dystrybucji i profesjonalnych punktów serwisowych.

– Włoskie korzenie są dla nas bardzo ważne, jesteśmy dumni z pochodzenia naszej marki i staramy się w naszej codziennej pracy wcielać włoskie wartości i kulturę organizacyjną naszej spółki-matki. Jako członek Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej pragniemy uczestniczyć we włosko-polskich oraz międzynarodowych przedsięwzięciach, wymieniając się swoimi doświadczeniami i wiedzą. Dzięki wspólnym działaniom chcemy jeszcze pełniej wykorzystać potencjał naszego przedsiębiorstwa, nawiązać nowe relacje biznesowo-handlowe i trafić do jak najszerszego grona zainteresowanych odbiorców – mówi Magdalena Oskiera, dyrektor marketingu Immergas Polska.

Bezpłatna prenumerata