GROHE dla Make a Splash!

1,69 miliarda ludzi na całym świecie nie ma dostępu do podstawowych urządzeń sanitarnych. 496 milionów regularnie korzysta z „toalety” na zewnątrz, a 30% populacji świata nie ma w domu do dyspozycji urządzeń z bieżącą wodą oraz mydłem. Globalne partnerstwo LIXIL i UNICEF w ramach inicjatywy Make a Splash! rozpoczęło się w 2018 roku. Łączy ono starania UNICEF w zakresie zwiększania dostępu do rozwiązań wodno-sanitarnych na świecie z technologią i doświadczeniem w tworzeniu prostych, ale innowacyjnych i przystępnych cenowo rozwiązań sanitarnych marki SATO, należącej do LIXIL. Efekty tego partnerstwa dotarły już do 2,9 milionów osób, a cała akcja rozszerzyła się w 2021 na 6 krajów. W tym na 3 najludniejsze państwa świata: Nigerię, Indonezję i Indie.
W zeszłym roku marka GROHE przeprowadziła kampanię pod hasłem „Obudź swoją energię” (Energy for Life). Objęła ona 13 krajów na terenie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Północnej Afryki. Założeniem było przekazanie wartości 1 euro za każdy sprzedany prysznic lub baterię termostatyczną GROHE w ramach wsparcia akcji. Łącznie zebrano 1,2 mln euro, które przeznaczono bezpośrednio na działania partnerskie, wspierające społeczności w Nigerii i Indonezji – krajach, w których ludzie cierpią z powodu braku dostępu do podstawowych oraz bezpiecznych urządzeń wodno-sanitarnych.
Więcej na dedykowanej stronie GROHE

Bezpłatna prenumerata