W ogłoszonym 16 listopada b.r. rankingu Superbrands 2018 marki Geberit i KOŁO znalazły się na najwyższych pozycjach w swoich segmentach w kategorii Remont i wykończenie domu. W badaniach wzięto pod uwagę między innymi kryterium polecania produktów. Oznacza to, że konsumenci darzą je zaufaniem i cenią ich wysoką jakość.
Wg indeksu siły marki, Geberit znalazł się na 1 pozycji w segmencie armatura sanitarna i grzejniki, pokonując 13 konkurentów. Marka KOŁO natomiast zajęła analogiczną pozycję – w podkategorii ceramika sanitarna, wyprzedzając 7 rywali.
Superbrands to największy niezależny ranking marek w Polsce. Jest jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację marek, które osiągnęły rynkowy sukces. W tegorocznej edycji po raz pierwszy głos oddano wyłącznie w ręce konsumentów. Instytut ARC Rynek i Opinia zrealizował badanie metodą CAWI (komputerowo wspomagany wywiad internetowy), na próbie 10 000 respondentów. Poddano mu w sumie 2000 marek.
Pobierz pełny raport http://superbrands.pl/wp-content/uploads/2014/09/Proces-Certyfikacji-Superbrands_wyniki-2018.pdf
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB