Druga Twarz Instalatora Purmo

Pierwsza taka kampania w sieci!

Marka Purmo, należąca do największego koncernu z branży grzewczej na świecie – Rettig Heating, rusza z nowym projektem wizerunkowym. Kampania o nazwie: Druga Twarz Instalatora to przełomowa inicjatywa, której głównymi bohaterami są instalatorzy. 7 współpracujących z Purmo specjalistów z różnych regionów Polski, opowiada o swoich pasjach. Głównym elementem kampanii są filmy. W każdym z nich odbiorcy poznają sylwetkę jednego z instalatorów. 15 września 2019 odbyła się premiera pierwszego z siedmiu odcinków.

Mówi się, że życie to teatr, w którym każdy odgrywa rolę. Niczym aktor na scenie, tak każdy człowiek w życiu prywatnym ma wiele twarzy. Nie inaczej jest w przypadku instalatorów Purmo. Na co dzień widzimy w nich osoby, które pomagają swoim klientom w trudnej sztuce wyboru właściwego systemu grzewczego, czy emiterów cieplnych. Czy tylko to ich łączy? – Klienci widzą instalatora tylko w pracy, od poniedziałku do piątku, często nie zdając sobie sprawy, że jest on jednocześnie utytułowanym maratończykiem, znanym alpinistą, czy uznanym hodowcą. – mówi Emilia Dudek, marketing manager z Rettig Heating i dodaje – Postanowiliśmy przybliżyć sylwetki kilku współpracujących z nami profesjonalistów. Pokazać kim są, co robią i jakie mają pasje. Bo każdy z nas ma wiele twarzy.

Prace koncepcyjne nad nową kampanią trwały już od roku, kiedy pierwszy raz pojawił się pomysł na realizację takiego przedsięwzięcia. Celem nadrzędnym całej kampanii była potrzeba ocieplenia wizerunku specjalistów z branży grzewczej. W tym celu opracowano strategię komunikacji, która skupiała się na konieczności pokazania innej twarzy fachowców współpracujących z marką Purmo.

Po konsultacjach z regionalnymi przedstawicielami, wyłoniliśmy 7 kandydatur. Każda z osób biorących udział w programie posiada niesamowitą i unikalną pasję, którą autentycznie potrafi zarazić. Sposób, w jaki opowiadają o swoim hobby, sprawia, że na ciele, można poczuć dreszcze. Słychać, a czasem i widać, że są to ludzie w pełni oddani temu, co kochają robić w wolnym czasie. – mówi Katarzyna Kopycka z Rettig Heating.

Już William Szekspir porównywał życie ludzkie do teatru, na którego deskach, ludzie odgrywają różne role, zależne od czasu i okoliczności. Taka filozofia była inspiracją dla całej kampanii, która nie promuje produktów czy działalności marki Purmo, lecz skupia się na działaniach niemal filantropijnych, kierując całą uwagę na daną grupę  zawodową.

Narodziny gwiazdy

Kampania Druga Twarz Instalatora to pierwszy taki projekt w branży instalacyjno-grzewczej, a również jeden z nielicznych na całym polskim rynku. Firma wykorzystuje najskuteczniejsze dziś formy przekazu – każdy z instalatorów zaproszonych do udziału, grał główną w rolę w filmie o samym sobie. Dodatkowo wszyscy uczestniczyli w profesjonalnych sesjach zdjęciowych, realizowanych w studiach na terenie całej Polski.

Przygotowane materiały będą publikowane za pomocą kanałów społecznościowych, należących do marki Purmo – Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube oraz na firmowym blogu – Purmosfera. Na potrzeby akcji przygotowano również osobne logo kampanii, witrynę internetową i hashtag #purmo2twarz.

Każdy z bohaterów opowiedział również o swojej pasji, dzięki czemu odbiorcy mają szansę, jeszcze lepiej poznać niezwykłych instalatorów. Przygotowane artykuły będą miały premierę wraz z każdym z filmów.

Ta kampania jest dla nas na tyle istotna, że postanowiliśmy zrobić coś jeszcze. Steve Jobs, guru marketingu i założyciel Apple, powiedziałby: A one more thing. W tegorocznej edycji naszych kalendarzy, zarówno ściennych, jak i książkowych na okładce pojawi się zdjęcie wszystkich panów razem, co ma podkreślić jak kluczowy jest to dla nas projekt. – mówi Katarzyna Kopycka z Rettig Heating.

Obejrzyj pierwszy film

I przeczytaj więcej o Rafale Dawidowiczu

Bezpłatna prenumerata