Od 6 do 24 września 2021 r. trwał nabór wniosków o dotacje na działania, które kształtują postawy społeczeństwa w zakresie wpływu na stan jakości powietrza i zwiększają świadomość obowiązujących wymogów prawa w tym zakresie oraz dostępnych narzędzi wsparcia wymiany starych źródeł ciepła i termomodernizacji. Kampanie cross-mediowe powinny być skierowane do właścicieli i współwłaścicieli budynków jednorodzinnych. Budżet konkursu Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej – ogłoszonego w ramach programu „Edukacja ekologiczna” – to 6,6 mln zł.
Kampanie o zasięgu ogólnopolskim powinny rozpocząć się w I kwartale 2022 r., muszą być rozplanowane minimum na rok, a maksimum na 1,5 roku, natomiast wnioskowana kwota dofinansowania powinna mieścić się w przedziale od 2 do 3 mln zł. Do rozdysponowania jest 6,6 mln zł, w tym 0,6 mln zł to pula na ewentualne odwołania.
Celem ogłoszonego konkursu jest m.in. upowszechnienie wiedzy o programie Czyste Powietrze, informowanie o wpływie jakości powietrza na jakość życia i zdrowie oraz informowanie o wymaganiach wynikających z tzw. uchwał antysmogowych.
Źródło: NFOŚiGW
Pełna wersja informacji: kliknij
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB