Użytkownicy i instalatorzy urządzeń i systemów grzewczych wyróżnili markę Junkers. W czerwcu przyznane zostały jej dwa prestiżowe tytuły, Konsumencki Lider Jakości 2013 i Brązowa Budowlana Marka Roku 2013.
Redakcja Strefy Gospodarki, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej, przeprowadziła ogólnopolskie badanie opinii wśród ponad pięciu tysięcy konsumentów. Jego celem było wyłonienie najlepszych marek i firm funkcjonujących na polskim rynku. Otrzymane wyniki pozwoliły wyłonić liderów jakości poszczególnych kategorii produktowych. Zebrane informacje umożliwiły też stworzenie rankingu marek najbardziej rozpoznawalnych.
W kategorii „Urządzenia i systemy grzewcze” Konsumenckim Liderem Jakości 2013 została marka Junkers, którą respondenci uznali za najbardziej rozpoznawalną. Konsumenci podkreślali, że urządzenia marki Junkers są ekonomiczne, estetyczne, wydajne i mają solidną technologię.
Z kolei instalatorzy przyznali marce Junkers Brązową Budowlaną Markę Roku 2013. Tytuł ten nadany został po analizie wyników badania opinii przeprowadzonego przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. W ramach badania odbyło się aż 1799 wywiadów z wykonawcami. Wyłoniono marki uznawane za najlepsze w 23 grupach asortymentowych materiałów budowlanych. Junkers zajął prestiżowe miejsce na podium w kategorii „Kotły grzewcze”.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB