BDR Thermea Poland publikuje Kodeks Dobrych Praktyk

Jakość, niezawodność i trwałość to najważniejsze wartości De Dietrich. Wysoki standard jest tym, co jest istotne dla marki nie tylko w kontekście produktów, ale także usług i obsługi klienta. Firma BDR Thermea Poland, dystrybutor urządzeń De Dietrich i Baxi, stworzyła więc Kodeks Dobrych Praktyk – dokument, który ma za zadanie upowszechnianie najwyższych standardów na rynku usług instalacyjno-serwisowych.
Kodeks Dobrych Praktyk ma promować profesjonalne zachowania i wysoką jakość pracy wszystkich autoryzowanych firm instalacyjnych, które montują lub serwisują urządzenia dystrybuowane przez BDR Thermea Poland. Dokument reguluje normy i zachowania, a także zawiera opis najlepszych praktyk w zakresie usług instalacyjno-serwisowych i kontaktu z klientami, użytkownikami, inwestorami i innymi partnerami, którymi kierują się autoryzowani instalatorzy i firmy serwisu gwarancyjnego. Stosowanie Kodeksu Dobrych Praktyk to dobrowolna forma realizowania wymogów merytorycznych i etycznych, które promuje BDR Thermea Poland.
Dokument zawiera wskazówki dla instalatora, który chce przestrzegać zapisów kodeksu, a także zasady postępowania i dobre praktyki firmy realizującej usługę instalacyjną, w zakresie relacji firmy z otoczeniem, realizacji usługi oraz etyki, norm i zasad uczciwej konkurencji.
W kodeksie czytamy: „Kodeks Dobrych Praktyk to normy etyczne i zawodowe, którymi się kierujemy przy obsłudze naszych klientów i których ściśle przestrzegamy. Naszych Klientów traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. To dla nas bardzo ważne. Zawsze jesteśmy skoncentrowani na szybkiej i rzetelnej obsłudze naszych Klientów, pielęgnujemy i utrzymujemy z nimi jak najlepsze relacje. Będąc na rynku od wielu lat, wiemy, iż bardzo ważne jest postępowanie według standardów etycznych. Naszym nadrzędnym celem jest satysfakcja naszych Klientów i Partnerów”.
Pełna treść kodeksu

Bezpłatna prenumerata