Ariston laureatem Green Brand 2012

Firma Ariston została wyróżniona przez autorów V edycji włoskiej inicjatywy Green Brand 2012, której celem jest wyłonienie najlepszych praktyk w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Tym samym dołączyła do prestiżowego grona „zielonych marek”, których rozwój rynkowy jest nieodłącznie związany z wymogami ochrony środowiska, takich jak Philips, Peugeot, Unilever, IMQ czy Coca-Cola.

Wynikiem cyklicznych badań, przeprowadzanych przez niezależnych przedstawicieli sektora nauki, jest publikacja opisująca wzorce najlepszych proekologicznych praktyk na włoskim rynku. Laureaci projektu Green Brand dostarczają dowodów na to, że współistnienie marketingu i ochrony środowiska jest nie tylko możliwe, lecz nawet pozwala pozytywnie wpływać na tendencje rynkowe. Wśród wyróżnionych w tym roku firm znalazła się również marka Ariston wraz z innowacyjnymi pompami ciepła NUOS.

Bezpłatna prenumerata