Firma Resideo uruchomiła niedawno platformę szkoleniową Akademia Resideo, oferującą profesjonalne szkolenia online. Ma ona na celu zapewnić specjalistom pomoc w zakresie rozwiązań z zakresu HVAC, bezpieczeństwa i hydrauliki. Narzędzia edukacyjne stworzone zostały z myślą o instalatorach, właścicielach firm, specjalistach ds. sprzedaży, praktykantach i uczniach, proponując zarówno szkolenia praktyczne, webinary prowadzone przez ekspertów branżowych, jak i materiały e-learningowe do pracy własnej.
Profesjonalni instalatorzy oczekują produktów, które ułatwią ich pracę i pomogą zapewnić ich klientom większy poziom komfortu, bezpieczeństwa i ochrony, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Specjaliści chcą łatwego dostępu do szkoleń, które pomogą im zdobyć i rozwijać umiejętności pozwalające świadczyć konkurencyjne usługi na rynku lokalnym.
Akademia Resideo to szkolenia dotyczące produktów i rozwiązań oraz kursy umożliwiające rozwój, które są dostosowane do każdej specjalizacji lub ścieżki kariery. Treści edukacyjne są dostępne w ponad 12 językach, w tym w języku polskim, a materiały tworzone przez doświadczonych specjalistów, których celem jest osiągnięcie ściśle określonych efektów nauki przez osoby korzystające z programu.
Ponadto, dostępna jest aplikacja Akademia Resideo, dzięki której ze szkoleń można korzystać w dowolnym miejscu i czasie. Aplikacja umożliwia nie tylko dostęp do pełnego katalogu kursów za pośrednictwem smartfona lub tabletu, lecz także oferuje dużą elastyczność w zakresie tempa nauki.
– Nasi specjaliści chętnie doskonalą swoje umiejętności, poznając najnowsze metody instalacji, produkty i techniki integracji, co pozwala im się rozwijać. Chcieliśmy zapewnić wszystkim szkolenia, do których mogliby mieć dostęp w dowolnym miejscu. Aplikacja Akademia Resideo jest więc doskonałym dodatkiem do naszych działań organizowanych online oraz bezpośrednich spotkań. Nasi specjaliści wykorzystują również treści dostępne w Akademii Resideo”w trakcie pracy z klientami. Mają oni bowiem możliwość ich pobierania przed wizytą u klienta, by mieć je dostępne na spotkaniu nawet w sytuacji, gdy zasięg sieci nie jest optymalny – mówi Darren Cooke, lider ds. szkoleń i rozwoju kwalifikacji w Resideo.
Aplikację można pobrać ze sklepów Google Play i App Store.