43. Edycja StandOUT. ISH 2017 – oceń polskie stoiska!

Wyjątkowa prezentacja marki jest dzisiaj ważniejsza niż kiedykolwiek. Jest wiele sposobów budowania tej komunikacji. Jednym z nich są prezentacje firmy/produktu na największych imprezach wystawienniczych. 17 marca br. zakończyły się we Frankfurcie ISH 2017 – największych targach w Europie, skupiających przedstawicieli branży instalacyjnej, łazienkowej budowlanej i energetycznej. Wśród 2482 wystawców zaprezentowało się 81 firm z Polski.

Prezentacja marki i produktu na imprezie wystawienniczej zależy w dużej mierze od inicjatywy wystawcy. Sukces biznesowy zaś od tego jak zaprezentuje się wśród największych graczy. Nowi potencjalni partnerzy biznesowi wśród setek ofert muszą być „czymś” przyciągnięci na stoisko.

Exspace wraz z platformą StandOUT. wskazują Wystawcom istotę wagi, jaką jest dobrze zaprojektowane stoisko targowe. Są miejscami, gdzie poza uczestnictwem w targach można się jeszcze szerzej prezentować się ze swoimi osiągnięciami, marką i produktami.

StandOUT. – konkurs na stoiska które poprawiają standardy w branży wystawienniczej – realizowany jest przez portal Exspace od roku 2012. StandOUT. odbywa się wirtualnie, co sprawia że grono odwiedzających i głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo i daleko wykracza poza temat danych targów. W poprzednich 40. edycjach StandOUT. oddano łącznie ponad 98 000 głosów.

Do finału 43 edycji StandOUT. ISH 2017 architekci współpracujący z portalem Exspace zaprosili 47 firm uczestniczących w targach ISH 2017. Na portalu Exspace w Galerii StandOUT. ISH Frankfurt zamieszczone są prezentacje stoisk i oferty produktowej finalistów. W wyznaczonym czasie (28.03-12.04.17r.) odbywa się głosowanie. Każdemu stoisku można przydzielić punkty [1-5]. Laureatów poznamy dnia 13 kwietnia br.

Zapraszamy do wzięcia udziału poprzez głosowanie i wyrażanie opinii !

Link: http://exspace.pl/contests/show/149

 

Bezpłatna prenumerata