Miejsce pracy: Kraków/Zabierzów
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
- Zarządzanie relacjami z klientem w zakresie realizacji zamówień / obsługi logistycznej,
- Współpraca z działem planowania produkcji oraz firmami spedycyjnymi i kurierskimi,
- Współpraca z magazynem wyrobów gotowych, kontrola stanów magazynowych,
- Przygotowywanie dokumentacji eksportowej wewnątrz- i zewnątrz wspólnotowej,
- Wystawianie faktur sprzedażowych,
- Tworzenie raportów analizujących jakość dostarczanych usług oraz przyczyniających się do profesjonalnej i szybkiej obsługi klientów,
- Wspomaganie bieżącej pracy działu.
WYMAGANIA:
- Co najmniej roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta związane ze sprzedażą lub administracją sprzedaży,
- Wykształcenie min. średnie,
- Praktyczna znajomość Ms Office, a w szczególności b. dobra znajomość Excel,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Umiejętność sprawnego komunikowania się oraz budowania trwałych relacji z klientami,
- Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej,
- Umiejętność sporządzania analiz i raportów.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła