Miejsce pracy: Warszawa
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- kierowanie oraz nadzór nad pracą Działu Technicznego,
- zarządzanie strukturą serwisu w Polsce, w tym spółek serwisowych powiązanych,
- koordynacja pracy spółek powiązanych – określania zadań, budżetów oraz rozliczanie ich realizacji,
- przygotowanie budżetu Działu Technicznego,
- nadzór nad pracą i realizacja zadeklarowanych wyników ekonomicznych osiąganych przez Dział, w tym budżetów projektów, budżetów kontraktów serwisowych itp.,
- sprawowanie nadzoru nad projektami realizowanymi przez Dział Techniczny,
- wspracie techniczne procesów sprzedażowych,
- prowadzenie infolinii,
- zarządzanie procesem reklamacji,
- wsparcie merytoryczne i współpraca z Działem Szkoleń, Product Management i innymi.
WYMAGANIA STAWIANE KANDYDATOM:
- preferowane wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe (dla branży grzewczej),
- umiejętność zarządzania podległym zespołem,
- minimum 4 lata doświadczenia na kierowniczym stanowisku, preferowane w dziale technicznym,
- dobra znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie, jak i w piśmie,
- umiejętność zarządzania projektami,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- wysokie zdolności organizacyjne,
- team player.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła