TADMAR: doradca techniczny

Główne zadania:
  • Obsługa klienta i procesu sprzedaży (opracowywanie ofert, wykonywanie wycen, zamówienia towarów, logistyka oraz współpraca z projektantami),
  • Realizacja założonych planów sprzedaży i budżetu marży,
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi,
  • Profesjonalne doradztwo techniczne dla klientów,
  • Monitorowanie rynku pod kątem prowadzonych i planowanych inwestycji remontowo-budowlanych.

Wymagania:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta i procesu sprzedaży,
  • Dobra znajomość branży instalacyjnej, grzewczej i sanitarnej,
  • Znajomość lokalnego rynku inwestycji i wykonawców,
  • Wykształcenie techniczne,
  • Umiejętność ustalenia priorytetów i organizowania własnej pracy,
  • Elastyczne podejście do pracy i otwartość na zmiany,
  • Sprawna obsługa komputera oraz pakietu MS Office,
  • Czynne prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie,
  • System premiowania skorelowany z wynikami,
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, komputer),
  • Pracę poniedziałek – piątek.

Bezpłatna prenumerata