Główne zadania:
- Obsługa klienta i procesu sprzedaży (opracowywanie ofert, wykonywanie wycen, zamówienia towarów, logistyka oraz współpraca z projektantami),
- Realizacja założonych planów sprzedaży i budżetu marży,
- Budowanie długotrwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi,
- Profesjonalne doradztwo techniczne dla klientów,
- Monitorowanie rynku pod kątem prowadzonych i planowanych inwestycji remontowo-budowlanych.
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze klienta i procesu sprzedaży,
- Dobra znajomość branży instalacyjnej, grzewczej i sanitarnej,
- Znajomość lokalnego rynku inwestycji i wykonawców,
- Wykształcenie techniczne,
- Umiejętność ustalenia priorytetów i organizowania własnej pracy,
- Elastyczne podejście do pracy i otwartość na zmiany,
- Sprawna obsługa komputera oraz pakietu MS Office,
- Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie,
- System premiowania skorelowany z wynikami,
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
- Niezbędne narzędzia do pracy (telefon, komputer),
- Pracę poniedziałek – piątek.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła