RUG Riello: starszy specjalista ds. obsługi klienta

Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń

Zakres obowiązków:

  • Nadzór nad pracą pracowników zatrudnionych w Dziale Obsługi Klienta
  • Nadzór nad procesem realizacji zamówień klientów
  • Dbanie o jakość obsługi klienta, poprzez nieustanne podnoszenie standardów obsługi
  • Zbieranie i analiza bieżących informacji rynkowych
  • Współpraca z działem sprzedaży w celu pozyskiwania i realizacji zamówień
  • Zapewnienie ciągłości dostaw i dostępności produktów i towarów
  • Analiza stanów magazynowych pod kontem optymalizacji wielkości magazynu i działania zmierzające do optymalizacji wielkości zgodnych z celami
  • Przygotowywanie i wysyłanie zamówień do fabryki i dostawców zewnętrznych
  • Organizacji logistyki wewnętrznej i zewnętrznej
  • Utrzymywanie kontaktów bezpośrednich ze strategicznymi kontrahentami
  • Kontrola cen towarów przychodzących na magazyn i wychodzących z magazynu, zgodnie z umowami
  • Raportystyka

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta oraz sprzedaży,
  • Mile widziane doświadczenie w zarządzaniu pracownikami,
  • Znajomość programu SAP,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • Silna motywacja do realizacji stawianych celów,
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
  • dokładność, skrupulatność i zaangażowanie w powierzane obowiązki,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.

Więcej

Bezpłatna prenumerata