(umowa na zastępstwo)
Miejsce pracy: Toruń
Opis stanowiska:
- Odpowiedzialność za realizację strategii marketingowej marki Beretta.
- Realizacja media planu
- Wzmacnianie wizerunku marki poprzez wielokanałowe działania marketingowe, w tym koordynacja działań związanych z optymalizacją wszystkich form komunikacji marketingowej.
- Tworzenie i aktualizacja materiałów marketingowych, (współpraca z firmami zewnętrznymi).
- Monitorowanie rynku pod kątem występujących trendów marketingowych.
- Organizacje eventów (targi, konferencja…)
- Analiza i raportowanie efektywności działań marketingowych.
- Administrowanie strony internetowej oraz profili w mediach społecznościowych
- Współpraca z partnerami handlowymi oraz menadżerami regionu.
- Wsparcie sprzedaży.
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Doświadczenie we wdrażaniu strategii marketingowych.
- Umiejętność prowadzenia kampaniami marketingowymi.
- Elastyczność, skuteczność i nieszablonowość w myśleniu oraz otwartość na nowe rozwiązania.
- Umiejętność pracy pod presją czasu w dynamicznym środowisku.
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła