Pracownik ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Toruń
Zakres obowiązków:
- Nieustanne podnoszenie standardów obsługi klienta
- Pozyskiwanie zamówień od klientów
- Przekazywanie do klientów informacji typu; promocje, akcje specjalne
- Współpraca z Regionalnymi menadżerami w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi klienta
- Kontrola realizacji wysłanych towarów
- Obsługa przychodzących reklamacji
- Utrzymywanie odpowiednich relacji z klientami
- Wprowadzanie oraz poprawiani danych klienta (wg procedury)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe,
- Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta oraz sprzedaży,
- Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- Silna motywacja do realizacji stawianych celów,
- Rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
- Dokładność, skrupulatność i zaangażowanie w powierzane obowiązki,
- Znajomość języka angielskiego lub włoskiego na poziomie komunikatywnym.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła