RUG RIELLO: pracownik ds. obsługi klienta

Pracownik ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Toruń

Zakres obowiązków:

  • Nieustanne podnoszenie standardów obsługi klienta
  • Pozyskiwanie zamówień od klientów
  • Przekazywanie do klientów informacji typu; promocje, akcje specjalne
  • Współpraca z Regionalnymi menadżerami w celu zapewnienia najwyższych standardów obsługi klienta
  • Kontrola realizacji wysłanych towarów
  • Obsługa przychodzących reklamacji
  • Utrzymywanie odpowiednich relacji z klientami
  • Wprowadzanie oraz poprawiani danych klienta (wg  procedury)

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta oraz sprzedaży,
  • Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
  • Silna motywacja do realizacji stawianych celów,
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
  • Dokładność, skrupulatność i zaangażowanie w powierzane obowiązki,
  • Znajomość języka angielskiego lub włoskiego na poziomie komunikatywnym.

Bezpłatna prenumerata