Nr ref.: SSI/Lublin/25/11/2015
Zadania:
- Współpraca z klientami w profesjonalnym kanale internetowym b2b firmy Onninen.
- Przeprowadzanie rozmów telefonicznych, rejestracja klientów oraz odpowiadanie na pytania.
- Współpraca z handlowcami w 40-tu oddziałach, przydzielanie im klientów do obsługi oraz monitorowanie sprzedaży.
- Przygotowanie i obsługa akcji promocyjnych dla klientów.
- Uczestnictwo w projektach prowadzonych w dziale.
Wymagany profil kandydata:
- Łatwość w prowadzenia rozmów przez telefon oraz nawiązywaniu kontaktów,
- Wykształcenie wyższe z zakresu elektrotechniki lub instalacji sanitarnych, grzewczych lub pokrewne techniczne,
- Samodzielność, sumienność i determinacja w wykonywaniu powierzonych działań,
- Nie jest wymagane doświadczenie. Stwarzany absolwentom dobre warunki rozwoju i zdobycia wartościowych umiejętności.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła