ONNINEN: specjalista ds. sprzedaży internetowej

Nr ref.: SSI/Lublin/25/11/2015

Zadania:

  • Współpraca z klientami w profesjonalnym kanale internetowym b2b firmy Onninen.
  • Przeprowadzanie rozmów telefonicznych, rejestracja klientów oraz odpowiadanie na pytania.
  • Współpraca z handlowcami w 40-tu oddziałach, przydzielanie im klientów do obsługi oraz monitorowanie sprzedaży.
  • Przygotowanie i obsługa akcji promocyjnych dla klientów.
  • Uczestnictwo w projektach prowadzonych w dziale.

Wymagany profil kandydata:

  • Łatwość w prowadzenia rozmów przez telefon oraz nawiązywaniu kontaktów,
  • Wykształcenie wyższe z zakresu elektrotechniki lub instalacji sanitarnych, grzewczych lub pokrewne techniczne,
  • Samodzielność, sumienność i determinacja w wykonywaniu powierzonych działań,
  • Nie jest wymagane doświadczenie. Stwarzany absolwentom dobre warunki rozwoju i zdobycia wartościowych umiejętności.

Więcej

Bezpłatna prenumerata