Opiekuna Klienta – branża grzewcza na teren województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego
Obowiązki:
- nawiązywanie kontaktów z klientami detalicznymi, budowanie relacji handlowych z instalatorami, dystrybutorami, inwestorami,
- doradztwo z zakresu asortymentu oraz prowadzenie niezbędnych szkoleń produktowych,
- realizacja wyznaczonych zadań merchandisingowych i planów jakościowych,
- dokonywanie bieżących analiz, raportowanie,
- uczestnictwo w targach i spotkaniach branżowych.
Wymagania:
- wykształcenie min. średnie (preferowane o profilu technicznym),
- doświadczenie w handlu/sprzedaży (najlepiej w branży grzewczej/instalacyjnej/budowlanej),
- wysokie umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów,
- dyspozycyjność i dynamizm,
- uczciwość i sumienność,
- prawo jazdy kat. B.
Firma oferuje:
- region pracy dostosowany do miejsca zamieszkania kandydata,
- praca w przyjaznej atmosferze,
- zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie,
- umowę o pracę na pełny etat,
- szkolenia produktowe,
- niezbędne narzędzia do pracy: auto służbowe, telefon,
- motywacyjny system wynagrodzenia.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła