MEA: specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Wrocław (okolice)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przyjmowanie i realizację zamówień od klientów
  • Prace biurowe polegające na stałym wspieraniu Regionalnych Kierowników Sprzedaży
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
  • Prowadzenie nadzoru nad bazą danych klientów i jej aktualizacja
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w procesie obsługi zamówień
  • Wystawianie dokumentów zw. z procesem sprzedaży (faktury, faktury korekty, wz etc.)
  • Prace związane z wysyłką towarów / przyjmowaniem dostaw
  • Obsługę sprzedażową dotychczasowych klientów firmy
  • Aktywny kontakt i budowanie relacji z Klientami
  • Prowadzenie monitoringu działań konkurencji i spływu należności

Oczekiwania:

  • Wykształcenia min. średniego najlepiej o profilu budowlanym lub instalacji sanitarnych
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży materiałów budowlanych lub pokrewnej
  • Zorientowania na potrzeby klienta
  • Umiejętności handlowych i negocjacyjnych
  • Samodzielności, skuteczności, dobrej organizacji pracy własnej, orientacji na wynik
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Mile widziana dynamiczna osobowość oraz znajomość języków obcych


Więcej

 

Bezpłatna prenumerata