Miejsce pracy: Wrocław (okolice)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Przyjmowanie i realizację zamówień od klientów
- Prace biurowe polegające na stałym wspieraniu Regionalnych Kierowników Sprzedaży
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta
- Prowadzenie nadzoru nad bazą danych klientów i jej aktualizacja
- Zapewnienie prawidłowego obiegu informacji w procesie obsługi zamówień
- Wystawianie dokumentów zw. z procesem sprzedaży (faktury, faktury korekty, wz etc.)
- Prace związane z wysyłką towarów / przyjmowaniem dostaw
- Obsługę sprzedażową dotychczasowych klientów firmy
- Aktywny kontakt i budowanie relacji z Klientami
- Prowadzenie monitoringu działań konkurencji i spływu należności
Oczekiwania:
- Wykształcenia min. średniego najlepiej o profilu budowlanym lub instalacji sanitarnych
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży materiałów budowlanych lub pokrewnej
- Zorientowania na potrzeby klienta
- Umiejętności handlowych i negocjacyjnych
- Samodzielności, skuteczności, dobrej organizacji pracy własnej, orientacji na wynik
- Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- Mile widziana dynamiczna osobowość oraz znajomość języków obcych
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła