Specjalista ds. Obsługi Klienta do działu handlowego
ZADANIA:
- Realizacja zamówień od klientów
- Aktywne pozyskiwanie Klientów,
- Informowanie klientów o aktualnych promocjach
- Doradztwo w zakresie doboru produktów,
- Profesjonalna obsługa i budowanie długotrwałych relacji z naszymi partnerami handlowymi,
- Monitorowaniu należności.
OCZEKIWANIA:
- Posiadanie pasji jaką jest sprzedaż i budowanie trwałych relacji biznesowych,
- Umiejętność planowania pracy i analizowania sytuacji.
- Zdolność prowadzenia ciekawych rozmów i argumentowania swoich opinii,
- Motywacja do pracy, współdziałania w zespole i osiągania ambitnych celów,
- Obsługa komputera oraz pakietu MS Office,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Doświadczenie w obsłudze Klienta, prowadzeniu rozmów handlowych, wykształcenie techniczne – będą dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w rodzinnej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie, premie za wyniki, nagrody uznaniowe
- Przyjazny i dynamiczny zespół,
- Możliwość współpracy z wiodącymi producentami rozwiązań instalacyjnych, sanitarnych i grzewczych,
- Szkolenia handlowe i produktowe,
- Pracę poniedziałek – piątek,
- Pyszna kawę,
- Zaplecze socjalne.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła