LECHAR: specjalista

Specjalista ds. Obsługi Klienta do działu handlowego

ZADANIA:

  • Realizacja zamówień od klientów
  • Aktywne pozyskiwanie Klientów,
  • Informowanie klientów o aktualnych promocjach
  • Doradztwo w zakresie doboru produktów,
  • Profesjonalna obsługa i budowanie długotrwałych relacji z naszymi partnerami handlowymi,
  • Monitorowaniu należności.

OCZEKIWANIA:

  • Posiadanie pasji jaką jest sprzedaż i budowanie trwałych relacji biznesowych,
  • Umiejętność planowania pracy i analizowania sytuacji.
  • Zdolność prowadzenia ciekawych rozmów i argumentowania swoich opinii,
  • Motywacja do pracy, współdziałania w zespole i osiągania ambitnych celów,
  • Obsługa komputera oraz pakietu MS Office,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta, prowadzeniu rozmów handlowych, wykształcenie techniczne – będą dodatkowym atutem.

OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w  rodzinnej firmie
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, premie za wyniki, nagrody uznaniowe
  • Przyjazny i dynamiczny zespół,
  • Możliwość współpracy z wiodącymi producentami rozwiązań instalacyjnych, sanitarnych i grzewczych,
  • Szkolenia handlowe i produktowe,
  • Pracę poniedziałek – piątek,
  • Pyszna kawę,
  • Zaplecze socjalne.

Więcej

Bezpłatna prenumerata