KIEROWNIK MARKETINGU
Miejsce pracy: Gdańsk lub Łódź
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za kreowanie i nadzór nad realizacją strategii działań marketingowych zmierzających do wzrostu sprzedaży oraz umacniania marki naszych produktów, monitorowanie rynku i działań konkurencji, nadzorowanie działań promocyjno-marketingowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Do jej obowiązków należeć będzie:
- przygotowywanie i realizacja planów marketingowych
- zarządzanie budżetem marketingu
- zarządzanie i spójność w zakresie wszystkich działań marketingowych: strona internetowa, materiały promocyjne, portale społecznościowe, promocje dla klienta
- wsparcie działań sił sprzedażowych
- nadzorowanie działań promocyjnych, koordynacja eventów
- monitorowanie rynku, trendów
Oczekujemy:
- wykształcenie wyższe z obszaru zarządzania i marketingu
- doświadczenie min. 3- letnie w zarządzaniu działem marketingu w zakresie B2B
- udokumentowane doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu projektów marketingowych
- mile widziana znajomość branży sanitarnej lub grzewczej
- znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- znajomość programów graficznych, np. CorelDRAW, Photoshop
- umiejętności analizy i otwartego myślenia
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę
- atrakcyjny system wynagradzania połączony z MBO
- pakiety na usługi medyczne
- narzędzia pracy: samochód, laptop, telefon
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła