Miejsce pracy: Kraków, Wieliczka
W zakres odpowiedzialności wejdzie wsparcie zarządu oraz Dyrektora Handlowego.
Stanowisko cechuje się różnorodnością obowiązków. Obejmują one głównie przygotowanie tematów dla zarządu oraz zleconych (część spośród takich zadań jak: koordynacja procesów w spółce, codzienny kontakt z poszczególnymi działami, praca z przepływającymi dokumentami, analiza sprzedaży i kosztów, kontakt z dostawcami, analiza i przygotowanie umów, tematy finansowe, kontrole, inwestycje, nadzór nad flotą itp.)
Poszukiwany kandydat powinien cechować się dobrą organizacją pracy, komunikatywnością, zorientowaniem na rozwiązywanie problemów oraz analitycznym myśleniem.
Atutem będzie dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Zakres obowiązków:
- Czynności administracyjne; wsparcie zarządu
- Kontrola dokumentów i kosztów
- Koordynacja procesów w spółce
- Kontakt z przedstawicielami handlowymi, przyjmowanie telefonów do biura zarządu
- Przygotowanie i obróbka analiz sprzedaży dla dyrektora handlowego oraz zarządu
- Negocjacje z dostawcami
Wymagania:
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Duża motywacja do pracy i rozwoju
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomiczne/ techniczne lub prawnicze) lub doświadczenie zawodowe w podobnych dziedzinach
- Umiejętność pracy w zespole
- Konsekwencja, zorientowanie na osiąganie postawionych celów
- Znajomość programu Excel
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie atutem
- Atutem może być orientacja w dziedzinie finansów i rachunkowości przedsiębiorstwa lub prawa
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła