CALDO: specjalista ds. sprzedaży

Miejsce pracy: Sosnowiec

Do podstawowych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należały:

  • Obsługa klientów w siedzibie Spółki (m.in. wprowadzanie zamówień, kontakt z klientami, przedstawicielami handlowymi i logistyką)
  • Wystawianie faktur VAT
  • Tworzenie dokumentów magazynowych
  • Sporządzanie raportów i analiz
  • Monitorowanie oraz prognozowanie stanu zapasów

Wymagania, jakie stawiamy kandydatowi to przede wszystkim:

  • Znajomość programu Comarch Optima
  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Znajomość pakietu Microsoft Office, a w szczególności Excel
  • Bardzo dobra znajomość procedur związanych z wystawianiem faktur VAT
  • Bardzo dobra znajomość procedur związanych z wystawianiem dokumentów magazynowych
  • Umiejętność pracy pod presją, doskonała podzielność uwagi
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i ukierunkowania na rezultat
  • Zdolności analitycznych
  • Inicjatywy, kreatywności i samodzielności w działaniu połączonej z umiejętnością pracy zespołowej
  • Wysokiej motywacji i zaangażowania w wykonywaną pracę
  • Mile widziana znajomość branży izolacji technicznych oraz wentylacji

Więcej

Bezpłatna prenumerata