Brand Manager
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: BM/01/15
Nr ref.: BM/01/15
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowych dla produktów Grupy Armatura;
- Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących branży, działań konkurencji
i efektywności podjętych działań; - Efektywne wdrażanie nowych produktów
- Wskazywanie potencjalnych obszarów rozwoju
i ekspansji marek; - Przygotowywanie raportów marketingowych
i cenowych; - Tworzenie i realizacja planów promocji;
- Planowanie i kontrola realizacji zarządzanego budżetu;
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (mile widziane biznesowe, zarządzanie, marketing),
- Znajomość specyfiki rynku armatury sanitarnej i/lub techniki sanitarnej i grzewczej będzie dodatkowym atutem,
- Minimum 2-letniego doświadczenie w pracy na stanowisku Product Manager,
- Brand Manager w dziale marketingu lub sprzedaży,
- Umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego w zakresie rozwoju produktu i rynku,
- Praktycznej wiedzy dotyczącej wprowadzania nowych produktów,
- Umiejętności zarządzania wieloma projektami pod presją czasu,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office [szczególnie Excel oraz SharePoint],
- Umiejętność pracy w zespole,
- Obowiązkowości i operatywności,
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność,
- Umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie,
- Zorientowanie na realizację celu,
- Odpowiedzialność i kreatywność,
- Doskonałe zdolności komunikacyjne.
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia,
- Możliwość samorealizacji, wdrażania własnych pomysłów,
- Uczestnictwo w ciekawych projektach na potrzeby wewnętrzne firmy.
Zobacz również
-
SPIE Building Solutions: Technik Utrzymania Obiektu
-
DEPARTAMENT ODNAWIALNYCH ŹRÓDEŁ ENERGII: Inżynier projektant – pompy ciepła
-
Zymetric: Doradca techniczny ds. komercyjnych pomp ciepła
-
PNO „KRUP”: Asystent/Asystentka projektanta instalacji sanitarnych
-
Polenergia Fotowoltaika: Specjalista/ka ds. Instalacji Pomp Ciepła