ARMATURA KRAKÓW: brand manager

Brand Manager
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: BM/01/15


Zakres obowiązków:

  • Przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowych dla produktów Grupy Armatura;
  • Monitorowanie i analizowanie danych rynkowych dotyczących branży, działań konkurencji
    i efektywności podjętych działań;
  • Efektywne wdrażanie nowych produktów
  • Wskazywanie potencjalnych obszarów rozwoju
    i ekspansji marek;
  • Przygotowywanie raportów marketingowych
    i cenowych;
  • Tworzenie i realizacja planów promocji;
  • Planowanie i kontrola realizacji zarządzanego budżetu;

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe (mile widziane biznesowe, zarządzanie, marketing),
  • Znajomość  specyfiki rynku armatury sanitarnej i/lub techniki sanitarnej i grzewczej będzie dodatkowym atutem,
  • Minimum 2-letniego doświadczenie w pracy na stanowisku Product  Manager,
  • Brand Manager w dziale marketingu lub sprzedaży,
  • Umiejętność myślenia strategicznego i analitycznego w zakresie rozwoju produktu i rynku,
  • Praktycznej wiedzy dotyczącej wprowadzania nowych produktów,
  • Umiejętności zarządzania wieloma projektami pod presją czasu,
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office [szczególnie Excel oraz SharePoint],
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Obowiązkowości i operatywności,
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność,
  • Umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie,
  • Zorientowanie na realizację celu,
  • Odpowiedzialność i kreatywność,
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne.

Oferujemy:

  • Stabilność zatrudnienia,
  • Możliwość samorealizacji, wdrażania własnych pomysłów,
  • Uczestnictwo w ciekawych projektach na potrzeby wewnętrzne firmy.

Więcej

Bezpłatna prenumerata