Nowe stanowisko w firmie HERZ

Dariusz Odroń
Dyrektor marketingu i komunikacji
HERZ Armatura i Systemy Grzewcze

W kwietniu br. Dariusz Odroń awansował na stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w spółce HERZ Armatura i Systemy Grzewcze.
Zakres obowiązków Dariusza Odronia to przede wszystkim działania marketingowe HERZ-a na rynku polskim. Jest on  odpowiedzialny za budowanie spójnego, przejrzystego  wizerunku marki HERZ w Polsce oraz kontakty z mediami. Równocześnie  koordynuje pracę działu targów , który zajmuje się budową  stoisk targowych  HERZ-a na terenie całej Europy oraz przygotowuje  materiały  ekspozycyjne  na  potrzeby  rynku  polskiego oraz wszystkich oddziałów koncernu HERZ.
Dariusz Odroń,  związany z firmą HERZ od 1996 roku jest jednym z głównych autorów programu partnerskiego dla autoryzowanych wykonawców HERZ KDF+.  Aktualnie, z udziałem zaprzyjaźnionych firm z branży instalacyjnej  zaangażowany jest w opracowanie  rozbudowanej wersji  programu partnerskiego  dla kolejnej, strategicznej  grupy klientów.
Ukończył studia magisterskie z zakresu kulturoznawstwa na  Wydziale Filozoficzno- Historycznym Uniwersytetu Jagiellońskiego.  Jest również absolwentem Polsko-Amerykańskich Podyplomowych  Studiów  Ekonomicznych UJ ze specjalizacją w zakresie  marketingu.

Z urodzenia Krakus,  od kilku lat docenia uroki życia na wsi, a najlepszym sposobem spędzania wolnego czasu jest dla niego praca w ogrodzie.  Poza  pracą interesuje się również muzyką oraz polityką.

 

Bezpłatna prenumerata