UST-M prezentuje nowe logo

UST-M odświeża swoją markę, wprowadzając nowe logo i identyfikację wizualną. Premiera krajowa nowej identyfikacji wizualnej UST-M odbyła się na targach Grupy PSB w Kielcach, a międzynarodowa – targach ISH we Frankfurcie.

Nowy znak stanowi unowocześnioną wersję dotychczasowego znaku graficznego i wprowadza równowagę między wizerunkiem a charakterem firmy – nowoczesnego przedsiębiorstwa z określoną strategią biznesową i rynkową. Duet koloru niebieskiego i błękitnego ma odzwierciedlać ewolucję marki i jej atrybuty –  przede wszystkim połączenie tradycji i doświadczenia z postępem oraz bezpieczeństwem. Zmianom towarzyszy również lifting hasła reklamowego, który obecnie brzmi TECHNOLOGIA PRACUJE DLA CIEBIE. Nową odsłonę zyskała również strona internetowa, fanpage firmy na Facebooku oraz poligrafia.

 

Bezpłatna prenumerata