„Kupują nie firmy, ale ludzie!” – pod takim hasłem odbyła się druga już sesja szkoleń dla dyrektorów sprzedaży i marketingu Purmo Radson na Uniwersytecie Erasmusa w Rotterdamie. W lutym szefowie sprzedaży wszystkich europejskich oddziałów Purmo Radson odebrali dyplomy ukończenia szkolenia.
Szkolenie zorganizowała firma Professional Capital oraz wybitny specjalista w zakresie psychologii sprzedaży – profesor Willem Verbeke z Erasmus Business School.
Program szkolenia został przygotowany specjalnie na indywidualne zamówienie i z inicjatywy Elo Dhaene, dyrektora handlowego marki Purmo/Radson.
Podczas wykładów uczestnicy szkolenia mieli możliwość poznać nowe spojrzenie na kontakt z klientem, budowanie relacji i proces wymiany wiedzy. Profesjonalni trenerzy przekazywali wiedzę, jak budować długotrwałe relacje z klientami oraz jak wydajnie zarządzać zespołem sprzedaży. Zajęcia praktyczne pomogły lepiej zrozumieć istotę współpracy z klientami, a także z kolegami z innych krajów. Cenną wskazówką była również możliwość wymiany doświadczeń – jak się okazało każdy rynek ma swoją własną specyfikę.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB