Pompy ciepła Hewalex z tytułem Budowlana Marka Roku 2016

23 czerwca 2016 r. w Venecia Palace w Michałowicach k. Warszawy odbyła się Gala Wręczenia Nagród Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2016. Marka pomp ciepła Hewalex została poddana badaniu opinii w ogólnopolskim rankingu Budowlana Marka Roku i wg referencji firm wykonawczych już przy pierwszym podejściu uplasowała się na podium. Została nagrodzona tytułem Brązowa Budowlana Marka Roku w kategorii POMPY CIEPŁA za sukcesy w kreowaniu silnej marki na rynku materiałów budowlanych w 2016 roku. Tytuły Budowlanej Marki  Roku są przyznawane wg kryteriów częstotliwości stosowania marki, najwyższej dostępnej na rynku jakości i najlepszej relacji ceny do jakości.

Ranking Budowlana Marka Roku od 12 edycji wyłania najlepsze marki materiałów budowlanych w Polsce. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku w pierwszym kwartale 2016 r. przeprowadziło ogólnopolskie badanie ankietowe wśród wykonawców, aby poznać ich opinie na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych.

Tegoroczna edycja okazała się rekordowa, jeśli chodzi o liczbę firm aplikujących o tytuł Budowlanej Marki Roku. Na czym polega wartość i siła Rankingu ogłaszanego przez ASM? Na ten temat wypowiedziała się Joanna Florczak-Czujwid – Senior Project Managera ASM i Kierownik Projektu.

J.F-C.: Przede wszystkim jest to unikalne na polskim rynku przedsięwzięcie, ze względu na jego badawczy, niezależny charakter i  ogromny zasięg. Ranking oferuje producentom trzy główne korzyści – wiedzę o pozycji własnej i konkurencji, promocję wśród klientów oraz prestiż. Wiedza o rynku to podstawa niezbędna do planowania działań strategicznych, koniecznie należy ją zdobywać i wykorzystywać. Umożliwiamy to, czy to poprzez badania udziałów rynkowych i badania satysfakcji, czy też poprzez raporty, które otrzymują uczestnicy Rankingu Budowlana Marka Roku. My pracujemy na obu ścieżkach, dzięki czemu producent ma dostęp do pełnego obrazu rynku, a dzięki takim narzędziom wspierającym może zdecydować o działaniach marketingowych.  Producent biorący udział w Rankingu Budowlana Marka Roku dowiaduje się o pozycji poszczególnych marek na rynku, o ich postrzeganiu przez wykonawców. Na tej podstawie może ocenić czy jego działania, które podejmuje z firmami wykonawczymi przynoszą skutek nie tylko w aspekcie sprzedażowym, ale także – a może przede wszystkim, wizerunkowym. Po drugie, jego marka uczestniczy w szerokiej gamie działań promocyjnych zarówno w mediach, jak i wśród wykonawców, którzy otrzymują informację zwrotną na temat preferencji całego środowiska. Inwestorzy z kolei mogą się opierać na rankingu wykonawców podejmując decyzje zakupowe.

www.rankingmarekbudowlanych.pl

Bezpłatna prenumerata