Panasonic zamierza podwoić sprzedaż systemów klimatyzacyjnych w Europie

Panasonic zaprezentował podczas tegorocznych targów Climatizacion w Madrycie najnowszą ofertę w zakresie rozwiązań HVAC, jak również strategię dalszego rozwoju firmy. Uznając dział klimatyzacji za jeden z kluczowanych obszarów działalności, Panasonic zapowiedział zwiększenie inwestycji w tym obszarze na europejskim rynku. Firma zamierza skoncentrować się na rozwijaniu systemów HVAC dedykowanych obiektom komercyjnym i przemysłowym. Tym samym Panasonic kontynuuje rozpoczętą w 2015 roku strategię, która zakładała podwojenie sprzedaży w ciągu 3 lat, czyli do końca 2018 roku, kiedy to marka będzie obchodziła stulecie swojego istnienia.

Realizacja strategii ma się opierać na przyspieszeniu organicznego wzrostu firmy m.in. poprzez powiększenie zespołów sprzedażowych, posprzedażowych i inżynierskich. Panasonic chce w ten sposób zagwarantować klientom profesjonalnym szerokie wsparcie techniczne zarówno
w trakcie procesu sprzedaży, jak i w okresie użytkowania systemów klimatyzacyjnych marki. Firma planuje także rozszerzyć ofertę urządzeń do zastosowań komercyjnych i przemysłowych.

Poza inwestowaniem w organiczny rozwój firmy Panasonic pracuje nad nowymi sojuszami, fuzjami oraz przejęciami. Ponadto zamierza zwiększać swoją obecność w branży produkcyjnej w Europie,
a także inwestować w nowe rozwiązania, m.in. technologię chłodzenia dwutlenkiem węgla.

Bezpłatna prenumerata