Istniejąca od 1895 roku marka Junkers zmienia swój wizerunek. Należący do firmy Robert Bosch brand będzie mocniej podkreślał swój związek z Boschem. W komunikacji marketingowej logo Boscha będzie teraz zawsze towarzyszyć logo Junkersa. Junkers zbliży się do marki Bosch także poprzez nową kolorystykę w komunikacji marketingowej.
Bosch i Junkers to dwie silne marki. Junkers to marka o bogatej tradycji, od lat doskonale znana w branży grzewczej. Bosch jest brandem o szerszym zasięgu i większej rozpoznawalności, kojarzonym z różnymi branżami i innowacyjnością produktów. Wspólna komunikacja obu marek poprzez zestawianie ich logotypów zapewni efekt synergii – każda z nich zostanie wzmocniona i uzyska nowe kompetencje. Junkers, należący od 1932 roku do firmy Robert Bosch GmbH, będzie od teraz jeszcze mocniej podkreślać swój związek z koncernem.
Zbliżenie obu marek będzie komunikowane także kolorystycznie. W komunikacji z klientami Junkers będzie teraz wykorzystywał kolory Boscha. Na ulotkach, w reklamach, na stronie internetowej oraz
w innych materiałach Junkersa zobaczymy odcienie kolorów: szarego, granatowego oraz niebieskiego, stosowane dotychczas przez markę Bosch.
Zobacz również
-
Beretta Show Truck – od kwietnia do listopada w trasie
-
Nowość w InstalSystem 5 i EnergoSystem 5 – obliczenia LENI zgodnie z PN-EN 15193-1+A1
-
Nagroda Stowarzyszenia Sport Biznes Polska dla Immergas
-
II Edycja Mistrzostw Polski Instalatorów w spinningu
-
Bezpłatny dostęp do Warunków Technicznych ITB dla członków PIIB