Nowe oblicze marki Kratki.pl

Producent kominków oraz akcesoriów kominkowych – Kratki.pl zdobywa kolejne światowe rynki.  W związku z ambitnymi planami firma postanowiła odświeżyć swoją identyfikację wizualną – nazwa „Kratki.pl” zostaje skrócona do „Kratki”. Poprzednią formę zachowują: charakterystyczny znak graficzny z kratką oraz kolorystyka. Jakie korzyści dla klientów i partnerów handlowych niesie ze sobą ta zmiana?

Ostanie miesiące zaowocowały rozszerzeniem wpływów firmy na kolejne rynki zagraniczne. Rozwój handlu dotyczy zarówno krajów europejskich oraz państw takich, jak: Australia, Nowa Zelandia, USA czy Korea Południowa.

Firma Kratki.pl powstała w 1998 rok. Dzięki wysokiej jakości i trwałości produktów szybko znalazła się w czołówce producentów kominkowych w Europie. Obecnie z dużym rozmachem wchodzi na nowe rynki zagraniczne, skrupulatnie realizując swoją strategię rozwoju. – Nasza sprzedaż eksportowa w pierwszych dwóch kwartałach 2016 roku wzrosła o 45% w stosunku do analogicznego okresu w roku poprzednim. Ponadto nawiązaliśmy współpracę z blisko 50 nowymi, zagranicznymi dystrybutorami – osiągnięcie tak dobrego wyniku przekonało nas do dokonania zmian w wizerunku marki. Odświeżone logo to symboliczny element nowego otwarcia, które zapowiada dynamiczny rozwój w środowisku międzynarodowym – mówi Marek Bal, właściciel firmy Kratki.pl.

Zmianie wizerunku uległa także struktura oraz szata graficzna strony internetowej. Kratki.com to teraz witryna dopasowana do potrzeb odbiorców z różnych części świata.

W odczuciu zarządu firmy nadanie marce uniwersalnego, międzynarodowego charakteru w szybkim tempie przełoży się na zwiększenie jej rozpoznawalności, a tym samym skuteczniejsze dotarcie do partnerów zagranicznych.

Bezpłatna prenumerata